Saturday, March 7, 2009

Takziah Buat Keluarga Timbalan Presiden PMI UTM

07 Mac, Utm Skudai: Ayah kepada Mohamad Firdaus Bin Abd Rahman, Timbalan Presiden PMIUTM telah kembali ke rahmatullah pagi tadi . Sehubungan dengan itu, Lujnah Kebajikan PMIUTM hari ini telah melancarkan derma kilat diperingkat kampus untuk diberikan kepada Keluarga beliau.

Sesungguhnya, berita pagi tadi amat mengejutkan saudara Firdaus kerana baru beberapa hari yang lepas, beliau telah mengambil cuti selama seminggu untuk menemani ayahnya yang berada dalam keadaan tenat dan terlantar di Hospital kerana mengalami kerosakan pada buah pinggang. Setelah kesihatan Ayah beliau kelihatan kembali pulih sedikit, Beliau telah pulang semula ke kampus untuk meneruskan sesi pengajian di UTM. Namun Ajal dan Maut adalah ketentuan Ilahi yang tidak dapat dihalang.

Beliau yang kelihatan tenang menerima berita terebut Redha dengan ketentuan yang telah di tetapkan oleh Allah. Beliau telah bergegas pulang ke Kuala Krai, Kelantan pagi ini dengan menaiki kereta kancil dengan ditemani beberapa orang sahabat yang lain.

Seluruh warga PMIUTM mengucapkan Takziah kepada Saudara Mohd Firdaus Bin Abd Rahman. Diharapkan pemergian ayah beliau dapat dihadapi dengan tenang dan sabar. Semoga Roh Ayah beliau tergolong bersama orang-orang yang soleh...Amin. Al-Fatihah.

Sumber: PMI UTM

0 comments:

Post a Comment

Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template